Al onze behandelingen worden vergoed door uw zorgverzekering. 
 
Vanaf 1 augustus 2011 heeft u geen verwijsbriefje meer nodig voor de orthoptist.

Natuurlijk mag u eerst een afspraak maken met uw huisarts, maar het hoeft in principe niet meer.
Dat heeft voordelen. Zo komt u ‘direct’ bij de specialist terecht. Zodat u ‘direct’ met de gegeven adviezen en behandeling aan de slag kan.

Er wordt bij Orthoptistenpraktijk De Knipoogjes zonder lange wachtlijsten gewerkt.

Bij aanmelding voor een behandeling is het in de regel mogelijk om binnen twee weken een afspraak te maken op een van onze locaties. In geval van vakantie of andere afwezigheid kan de wachtlijst iets langer zijn.
Wanneer u een afspraak maakt bij Orthoptistenpraktijk De Knipoogjes verklaart u bekend te zijn en akkoord te gaan met de behandelingsvoorwaarden.

Online een afspraak maken

Via deze link kunt u online een afspraak aanvragen.
Wij hebben alleen een praktijkadres in Maasdam.

Vult u alstublieft de naam in voor wie de afspraak is, bij kinderen graag voor en achternaam vermelden. Bij een afspraak voor meerdere personen graag voor ieder een aparte afspraak inplannen (dit mag uiteraard aansluitend zijn).
Bent u eerder bij ons geweest? Het systeem probeert de gegevens gelijk te koppelen met het dossier, lukt dan niet direct bij de aanvraag dan kan dit handmatig gedaan worden als u op de afspraak komt.

Staat de dag of tijd van uw keuze er niet meer tussen? Of heeft u vragen of wilt u de afspraak wijzigen? Stuurt u dan een email naar afspraken@deknipoogjes.nl of belt u met 078-785 1110.

Kosten
Onze orthoptische consulten worden nu door alle Nederlandse zorgverzekeraars vergoed!
Onder de 18 jaar of wanneer het eigen risico reeds is verbruikt wordt het gehele bedrag vergoed, anders worden de kosten verrekend met het (overgebleven deel van het) eigen risico.
Wij dienen de factuur voor u in bij de zorgverzekering.

Mocht u gebruik willen maken van deze regeling dan geldt een identificatieplicht (van de te behandelen persoon).

Kunt u op de afspraak geen identiteitsbewijs laten zien of bent u niet bij een Nederlandse zorgverzekering verzekerd? Dan gelden de passanten tarieven  en dient u het consult na afloop per digitaal betaalverzoek/qr code te voldoen. U ontvangt de factuur aan het einde van de dag. Wij kunnen de declaratie bij de zorgverzekering niet meer voor u verzorgen, ook niet achteraf.

Kosten die voortkomen uit het niet of niet op tijd afzeggen van afspraken worden niet door uw verzekering vergoed en komen voor uw eigen rekening.

Telefonisch een afspraak maken

Plant u liever direct telefonisch een afspraak? Heeft u vragen of wilt u de afspraak wijzigen? Dan kunt u bellen met onze afsprakenlijn: 078-785 1110.

Voer je zoekopdracht in en druk op Enter